Monday, April 30, 2007

Alhamdulillah..Syukur kpdMu ya Robbi

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Assalamualaikum wrth...

ribuan terima kasih ku ucapkan pdMu Ya Allah...ikhlas dr hatiku. Setelah aku rasa amat sedih...setelah aku diguris hati..setelah aku menitiskan air mata krn seseorang dan ttg hidupku. Aku tiba2 rasa gembira bhw aku dpt pergi ke Seminar Interaktif Falak Syar'ie. Aku tahu pendaftaran sudah tutup. Tapi tadi malam, aku talipon mesjid Siglap...sorg ustdz yg angkat.

aku: "Esok ada seminar interaktif Falak kan?"
ustdz: "Yer2..saya..."
aku: "Saya ingin daftar esok tapi sy tahu pendaftaran dah tutup. Jadi boleh tk sy dafar esok pagi?"
ustdz: "Awk nk jugak daftar?"
aku: "Yer..."
ustdz: "ok..tggu sekejap"
ustdz: "siapa nama?"
aku: "suhana bte rasid. tkde 'h'"
ustdz: "kite perlukan ic no jugak sbb ini akan dicatat dlm sijil nanti."
setelah aku beri no talipon dan ic no..aku diberitau olehnya utk dtg awal 8 pagi supaya dapat dilunaskan bayaran dan utk confirmation. Mmg awal bagi aku yg tinggal di barat dan mejed itu di timur..tapi ape pun..aku tetap ingin pergi. Sok bangun awal2... daftar kt auditorium... Alhamdulillah...tk sabar!!!

okay suhana...segala kesedihan sudah pun dihapus olehNya....

No comments: