Monday, October 10, 2005

memikir pjg

Assalamualaikum...
Segala pujian bagi Allah... Ya Allah aku sgt bersyukur krn dpt bertemu dgn bln yg penuh barokah, marghfiroh dan kemuliaan. Ya Allah bantunilah aku menjalani ibadah puasa dgn penuh ikhlas dan tawadhu'..jgnlah aku malas dan lalai. Ya Allah..pertemukan aku dgn lailatuk qadar.. Smg selepas bln ini dpt lah aku jadi org yg lbh baik drpd semlm... Smg aku dpt beristiqomah.. Mmg susah bagi hambamu ini.. tapi satu ujian bgku tanda kasihMu..
Selawat dan salam ke atas Nabi yg ummi..yg terpilih...yg memberi syafaat kpd ummatnya... dan keselamtan juga ke atas keluarganya dan sahabat2nya.

bagaimana masa dpnku? cerah tau tidak? mmglah satu impian dan cita2ku utk memasuki Pergas, mengambil dip. Fikir2 balik.. mungkin susah utk layak memasukinya dan yurannyer pon mahal.masa 3 tahun ni kenalah cari duit.. tkkan lah nk hrp bapak ana jer. brlumba-lumba mengejar ilmu yg bermanfaat... byk yg ana harus tahu... terlalu byk. ana harus beriktikad tuk berkerja keras. demi ilmu Allah.

No comments: