Saturday, November 26, 2005

Suamiku

Karya
Ya Allah..
kurniakanlah aku pasangan yg beriman
semaikanlah cinta dlm bahtera
melebarkan sayap ilmu didada

Ya Allah
kutemui jua permata bernilai
ku jaga umpama butir belian
namun tak daya diri ini
melawan takdir tetapanMu

Ya Allah
andainya aku bisa merasainya
Kau ubahkanlah kesakitannya
biarlah aku yg menangunggnya
berat hatiku memandang
berat mataku melihat
namun apalah dayaku
hanya sebagai seorang suami
yang mendoakan isteri
agar dikurangkan kesakitan

Ya Allah
tabahkanlah hatiku jua hatinya
agar kami tetap bersama
dalam melayar bahtera
hingga ke taman SyurgaMu

Amin ya Robbal 'Alamin


Dia suamiku yg sentiasa doa utk ku,
Suami yg menjaga aku dan hatiku dan maruahku,
Menjadi pembimbing agama kpd keluargaku.
Pertemukanlah aku dgn suami sepertinya.......

No comments: