Saturday, October 28, 2006

rayer pertama bersama fami|i

askum wrth....
kul 5 pagi aku dpt sms dr abg. aku pun online. terkebil2 mataku. aku dh tk tau nk ckp kt dia. aku tadi tido kul 2.30 pagi.. sbb tuh aku rasa ngantok sgt. tulah aku, tk nk tido awal. nilah akibatnyer.... =( lps tuh, abg ckp "tkde ucapan raya tkde maaf pun" dgn suaranyer yg hampa. ish..buat aku bersalah. mmg pun aku salah.. dah lah malu aku ni.. maaf sbb ana tau ana tk berbual abg yg sepatutnyer.. ='(

1st rumah kiter gi umah mak tok. bila dh smpi jer, hujan turun. nasib baik, kiter dh smpi kalau tk basah kuyut nanti. kiter berkumpul ramai2 di sana.lps tuh, ambek gmbr2 kt umah maktok.
mk tok nk kasi kiter duit rayer. kite ckp "tk pyh lah mak tok. semua dh besar2" aku kesian gak kt mk tok..kiter tk jadi mkn kt umah mk tok. sbb dah agak trlmbt. so kiter gi ke umah kt bedok. lama sey bus tuh..haizz... tggu punya tggu tk smpi daaa... so, aku bosan2, aku petik gmbr, ambek video. maklumlah camera baru. kene main2 sikit. hehe.. haa..dh dtg bas..alamak penuhnyer. kiter tggu bus lagi satu..tapi bus tuh bukan 2 tingkaat. confirm tk dpt tmpt duduk ni. =( but the, after a while, aku dh dpt seat. sblh aku ni cina laki. dia berbual dgn aku. aku tk fhm lah ape dia berbual sbb ade speaking china... aku cuba lah jwb2 sikit. aku pun trtido dlm bas. alhamdulillah dh smpi kt bus interchange. adek-beradek aku semua nk tahu ape aku berbual dgn cina tuh. haha.. alhamdulillah dh smpi kt umah nenek aku sblh bapak. kiter jumpa adek bapak aku. dia ade 7 anak!!!! byk tuh.. kecik2 semua. satu budak ni cute sgt. aku peluk2 dia, cium2 dia dan bermain2 dgn dia. smpikan ct ckp aku buat mcm anak aku sendiri..kalau tuh anak aku kan bagus.hehe

lps tuh gi umah yg lain, then kiter terjumpa mereka lagi.. hehe..aku geram dgn budak tuh. ape lagi..aku ambek budak tuh duduk atas riba aku. dia diam jer.. nilah budak baik..hehe.. aku peluk2 dia. so cute!!! hahahaha.. mcm nk bawak alek jer. then, gi umah kucing tuh..lupa namanyer. kt situ lah dia hidangkan makanan sedap2. =D lps aku dan akak aku solat asar dan maghrib di situ, aku terus turun bwh utk makan. hehe..then, kiter trpakse alek sbb 2 akak aku keje sok dan ct lak skolah. aku jer yg nk teruskan. so, kiter pun alek naik mrt. alhamdulillah... dpt gak tmpt duduk skali lagi.. =) dh smpi terus solat, rehat2 dulu lps tuh online..

aku jumpa abg kt ym.. aku nk kai mic dgn dia.. tapi segan lak.. sbb tadi kiter chat mcm tkde mood. hmm..lagipun..dia nk dgr ke cite aku ni. =(

No comments: